Muziekids was tijdens het grootse evenement overal te zien op het Media Park. Onze mooi gekleurde spandoeken vielen op en trokken aandacht. De banners maakten de tienduizenden bezoekers attent op ons goede doel en de boodschap die wij brengen. Muziekbeleving voor zieke kinderen en een Muziekids Studio in elk ziekenhuis in Nederland.
“Wat een prachtig initiatief”, “Geweldig dat jullie dat doen voor zieke kinderen” en “Fantastisch dat jullie je daarvoor inzetten”. Een paar van de vele hartverwarmende complimenten die wij tijdens de Open Studio Dagen mochten ontvangen.
Het mediaspektakel begon met regen en wind en daarom moesten ‘we’ snel van buiten naar binnen uitwijken. In Studio 21 kregen we een mooie plek voor onze informatiestand en daar hebben we de 2 dagen honderden bezoekers mogen ontvangen. Gelukkig kwam zondag ook de zon nog gezellig langs.
Leuk te horen dat de Muziekids naamsbekendheid groeit, ook in de breedte. De belangstelling neemt duidelijk toe en het enthousiasme voor ons goede doel wordt steeds groter en groter. We worden in toenemende mate ‘omarmt’ door het publiek, steeds meer bedrijven en ook artiesten zien het belang in van ons initiatief voor zieke kinderen.
Scholen doen dat ook. Zij zetten zich met veel energie in voor Muziekids, met heel leuke acties.
’De Muziekids Toren’ (bekend als de media-toren) trok meer dan 1500 bezoekers die volop konden genieten van het adembenemende uitzicht, vooral op zondag soms wel tot dik 50 kilometer ver ..
Armin van Buuren was aanwezig ! In Beeld en Geluid en in: WAX. Madame Tussauds Amsterdam had het indrukwekkend gelijk lijkende beeld een dag uitgeleend exclusief voor Muziekids. Dat was een schot in de roos, want honderden fans gingen op de foto met hun DJ held en naamgever van onze komende Muziekids Studio in het nieuwe Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie in Utrecht. Onze fotograaf kwam handen te kort ..
Muziekids was ook aanwezig in de live marathon uitzending ´Kloppend Hart´. Met als speciale gasten John Ewbank en onze Beschermvrouwe Laura Fygi die het publiek ook nog even vocaal fijn jazzy verwende.
En tussen alle activiteiten door, waren daar onze Muziekids troubadours en Muziekids deejays, die de duizenden bezoekers op het Media Park terrein muzikaal vermaakten met bekende en populaire liedjes, plus swingende en dansbare sounds. TOP!
DANK! Aan een ieder die zich dit evenement volop heeft ingezet voor onze stichting. Werkelijk groots
Een heel speciaal woord van dank aan Herman Dummer en Jan Douwe Rekers van ‘Events in Business’, de organisator van de Dutch Media Week en de Open Studio Dagen. Door hun inzet is stichting Muziekids de komende vijf jaar gekozen als het ‘Goede Doel’ van de Open Studio Dagen.
Dank aan Alticom, dat onze stichting heeft omarmt en de mediatoren speciaal tijdens het evenement open stelde tegen een entreeprijs van 5 euro, geheel ten goede van Muziekids.
Madame Tussauds stelde speciaal voor ons goede doel het wassenbeeld van Armin ter beschikking. Geweldig.
Beeld en Geluid dat daarvoor een heel opvallende plaats in het zo fraaie Atrium had gecreëerd. Dank
En Gooiland Beveiliging, die alles in goede en nette en correcte mediapark banen heeft geleid.
Kortom, het was ‘n super weekend voor Muziekids
Tot volgend jaar ! Op de media ‘Experience Days’.
Leuke publicaties kijk ook op deze links:
Hilversum Nieuws
Hilversum Nieuws Muziekids Toren
Initiatiefnemer
Media Park Hilversum
Datum
13 september 2017
Locatie
Media Park, Hilversum