THX en MeMo2 vragen met een spontane marktonderzoek actie speciaal aandacht voor Stichting Muziekids.
Een heel lief initiatief waarbij de deelnemers extra kunnen doneren voor de projecten van ons goede doel.
Hoe werkt het?
In de THX onderzoek community kun je via een app op je telefoon meedoen aan allerlei onderzoekjes. Van radiozenders tot consumentenonderzoek, van buitenreclame tot telefonie en van merken tot tv programma’s.
Bij THX zijn de onderwerpen waarover jij je mening kunt geven heel breed. Per vragenlijst die je invult ontvang je punten, waarmee je cadeaubonnen kunt sparen en meedoet aan verlotingen.
Hoe leuk is het dus, dat je via de THX Giving Community, deze punten kunt doneren aan ons goede doel: Stichting Muziekids.
Wil jij meehelpen om het streefaantal te halen? Wil je meedoen aan marktonderzoek en je eigen mening geven?
Meld je hier aan als THX deelnemer en doneer straks eenvoudig jouw punten aan Muziekids!
https://thx.community/nl/index.html#download
Wij zijn echt superblij met deze leuke spontane actie, de extra donaties én aandacht voor Muziekids.
THX en MeMo² marktonderzoek! Namens alle kinderen, de patientjes in de ziekenhuizen ..
DANKJULLIEWEL!
Initiatiefnemer
THX - MeMo2
Datum
Van 1 juni 2020
t/m 31 juli 2020
Locatie
Landelijk